14/12/2023
Vitaliteit Werkt! Zo heet het bedrijf van Aldo Dorigo en Kim Dusseldorp. Vanochtend mocht ik bij Aldo op de thee want wij hadden tijdens de zzp-wandeling van Minke Brandsma al eens ontdekt dat we veel raakvlakken hebben in ons werk.
We hebben een boeiend gesprek gehad over wat er allemaal verbeterd kan worden bij bedrijven. Als je beiden verzot bent op verbeteren dan valt er veel verbetering te zien en is er nog heel wat winst te behalen bij bedrijven waar je dan weer uren over kan kletsen als je niet uitkijkt.
Aldo is ook werkzaam als orthomoleculair therapeut en daarmee bezig met gezondheid van de mens. Hierdoor biedt hij, samen met Kim, al een mooi compleet pakket aan om bedrijven en medewerkers vitaler te krijgen. Ze richten zich op preventie, herstel en begeleiding bij verzuim.
Door dit soort gesprekken krijg ik ook weer mooie inzichten hoe ik met het verbeteren van processen en coaching ook bijdraag aan de vitaliteit van een bedrijf en de medewerkers. En zo willen we graag allemaal een steentje bijdragen aan vitale bedrijven en medewerkers.
Het wordt een mooie serie zo en een thema is ontstaan: Bries Advies op de thee bij...
Ik vind het hartstikke leuk om op deze manier nieuwe mensen te leren kennen, van elkaar te leren en op plekken te komen waar ik nog nooit geweest ben.
Mag ik nou bij jou ook een keer op de thee? Nodig me dan uit met een dm, reactie onder deze post of een appje/belletje op 06-45062981. Dan kom ik graag bij je langs 😊