24/04/2026
Afgelopen weken was er één van contrasten…
Eerst de singleborrel in Middelburg: hard werken, veel prikkels maar ook heel gezellig. Mooie gesprekken, lekkere hapjes en… het lijkt erop dat er een aantal matches zijn ontstaan!
En daarna dit… even er tussenuit in de Champagnestreek. Tijd om op adem te komen en even stil te staan. Want ondertussen groeit mijn bestand, werk ik samen met andere matchmakers en ontmoet ik steeds weer bijzondere mensen. Daar ben ik oprecht dankbaar voor.
Oh ja, dus even terug naar het Champagne uitje; In een halve dag rijden ben je er al, en het voelt echt als even helemaal weg. De weg naar deze boomhut/ champagnebar was trouwens een avontuur op zich… maar hé, soms moet je gewoon in het diepe springen en een spoor volgen. Wij bleken achteraf niet het juiste spoor te volgen dus moesten langs onduidelijke paden, verlaten plekken en een lange loopbrug. Onderweg dachten we helemaal niet goed te zitten maar zijn toch maar door gelopen. En juist toen we er waren, viel het op zijn plaats en bleek het de moeite waard. Eigenlijk is dat ook een mooie parallel met de liefde. Soms is de weg wat 'rocky' ...maar als je blijft lopen, kan het je juist verrassen.
Dus: Houd moed. Ook als je denk dat je verkeerd loopt...je zou zomaar precies goed kunnen zitten.
En zo niet, dan is er altijd nog die Champagne!