30/01/2026
2 x knipperen en dan sta an we ineens weer aan het einde van het traject van onze groepen 6 & 7… en wauw wat was het weer een mooie reis de afgelopen 5 maanden! Zo onwijs trots op alle jongeren die op hun eigen-wijze prachtige stappen gezet hebben. En het voelt ook altijd een beetje dubbel als we op dit punt gekomen zijn.. na 5 maanden 3 intens met elkaar werken ze weer meer los laten voelt zowel voor ons als voor de deelnemer toch wat gek en lastig. Maar… gelukkig hebben we onze community! Waarin alle oud deelnemers nog 2 x per maand bij ons terug kunnen komen, de drempel altijd laag is om uit te reiken en de gezelligheid door gaat! Zo mooi om te zien wat daar ook weer ontstaat! En dit alles wat alleen maar kan met een team wat staat als een huis! Want naast al het mooie is het ook altijd uitdagend om met deze groepen te werken en moet de basis, de fundering, echt staan anders wankelt alles mee.. dankbaar voor deze toppers en alles wat er elke keer weer mag ontstaan🙏 In maart starten we weer de nieuwe groepen! Mocht je nog iemand in je netwerk hebben waar dit fijn voor kan zijn of die werkt met jongeren die wel wat extra steun kunnen gebruiken zou je het dan willen doorsturen zodat we steeds een groter bereik krijgen en ze ons weten te vinden! www.ownityoung.com