VIA Salina

VIA Salina Fix de basis van jouw business! Mijn klanten zijn ondernemers met AD(H)D. Zelfvertrouwen, eigenwaarde, erkend worden.. het meest uniek is het meest universele.

Of chronische chaoten, dat mag ook �
Vind de structuur die bij jou past!Ondernemen mag volgens jouw regels, geniet van vrijheid en klanten die bij jou passen! Praktijk VIA Salina helpt mensen met een chaotisch brein ok te laten zijn met dat ze anders zijn. Of juist niet, want het is alleen aan jezelf om te bepalen wie of wat je bent. Als ondernemer (of ondernemend type) is de wereld soms overweldi

gend. Zeker als je dan ook nog chronische chaos ervaart in je hoofd. Hoe zet je alles op een rij? Hoe zorg je dat jouw bedrijf gaat werken voor jou? Mag het op jouw manier? Jazeker! Ik week 1 op 1 en met teams. Vanuit ervaringsdeskundigheid en pure kennis. Als vrouw met ADHD weet ik als geen ander hoe goed je je aan de maatschappij en omgeving aan kan passen. En ook hoe lang je dit vol kunt houden. Om maar je ambities na te streven, de beste te zijn, erbij te passen, niet raar gevonden te worden en zorgen dat ook nog een team bij elkaar blijft. Over een sociaal leven maar niet te spreken. Tot je breekt. Tot je jezelf kwijt bent. Tot je nergens meer lol uithaalt. Dat punt wil ik met jou voorkomen. Of misschien moet je er doorheen, ook ok. Ik geloof erin dat de wereld een stuk leuker is als jij beseft dat je hem op jouw manier aan mag gaan. En dat je dus ook weet wat jij leuk vindt, hoe jij graag werkt en wat jij graag wilt. Meer weten? Check mijn website (viasalina.nl) of plan een virtueel kopje koffie: www.calendly.com/viasalina/matchcall

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. En humor verbind. Wat als je dat samenbrengt? Dan krijg je de mooie coachstijl; provocatief coachen. In een team sluimeren vaak informeel allerlei oordelen over elkaar. En dat is heel normaal. We zijn mensen. Waarom zou je dit niet doen. Maar wat als je die oordelen en meningen eens op tafel legt? Wat zou er dan gebeuren? Dat is eng hè? En terecht, want je weet niet wat er gebeurd. Met jouw team ga ik dat avontuur aan. Echte verbroedering. Echte samenwerking. Echte mensen. Bel me. 06-12842600

08/08/2023

Net thuis, Schort aan, de keuken in! Want vandaag was werkdag 2 na mijn vakantie. 😉

En ik vergeet altijd een beetje hoe onwijs ik me inzet op zo’n dag. Ik ben weer stuk! 😂

De afgelopen weken heb ik veel nagedacht 💭 over hoe ik wil dat mijn komend jaar eruit komt te zien.

In ieder geval met deze fijne baan in loondienst. Een nieuw huis waarvan we in oktober de sleutel 🔑 krijgen èn mijn SU business op de manier waar ik er blij van wordt!

Mis ik je nu iets.. ? Ja.. je mist .nl .. tijd om iets af te ronden, maar niet vaarwel te zetten.

Het pitje stond laag en gaat nu even uit. Betekent dat dat ik geen mensen met adhd meer help? Nee natuurlijk niet!

💛 Alleen is het nu het moment om het een los te laten en het ander steviger beet te pakken!

Ik ben zo dankbaar voor mijn lieve volgers van .nl . Mijn toffe teamdames & de waardevolle vriendschappen die ik door heb opgedaan.

🥰 Daar ligt m’n hart. En m’n baan helpt me om dat vol overgave te kunnen doen.

Zo, dat wilde ik even aan jullie kwijt.

📣 Ik zit in de afronding van de projecten van het Creative event. Heb je je al aangemeld? Het wordt echt een feestje in mijn feestjaar van 5 jarig bestaan!

PaperStar.nl/Creative-event

Liefs & creatiefs
Salina 😚

💛 Stampin’ Up! Demo. Bestel deze toffe producten bij mij of kom in mijn creatieve team 👯‍♀️ door een voordeelpakket aan te schaffen!

Op PaperStar .nl vind je meer info. Vragen? Stuur me een berichtje via een van mijn socials. ✂️

🛒 Online shoppen doe je via PaperStar.stampinup.net

📣 Heb jij een fantastische product of dienst die bij chaotische / creatieve mensen aansluit en wil je daar iets van dele...
27/12/2022

📣 Heb jij een fantastische product of dienst die bij chaotische / creatieve mensen aansluit en wil je daar iets van delen als reclame voor jezelf? Lees dan even verder..

Op 28 januari 2023 heb ik de afsluitende livedag van mijn Mastermindgroep. En ik wil eruit met een knaller, dat snap je wel 😚

Ik wil deze dames tot over hun oren verwennen en uiteraard hoort daar ook een goedgevulde goodiebag bij!

Ben jij of ken jij iemand die het leuk vindt om haar dienst of product aan te prijzen voor in mijn goodiebag?

Stuur me een pb of reageer even hieronder. Uiteraard ga ik geen dubbele producten / diensten in de tas doen. Daarnaast is het voor niet meer dan 9 personen.

Leuk als jij hierbij voelt dat dit voor jou is!

Succes met het verdere uitbuiken en een fijne jaarwisseling 💛

Voelt wel heel gek hoor… en tegelijk in totale rust.Mijn laatste ONE DAY van dit jaar. Nog niet helemaal de laatste laat...
22/12/2022

Voelt wel heel gek hoor… en tegelijk in totale rust.

Mijn laatste ONE DAY van dit jaar. Nog niet helemaal de laatste laatste. Er staan er nog twee op de rol.

Ik voel echt alleen maar dankbaarheid op dit moment. Afgelopen drie jaar heb ik zoveel geleerd.

Over mezelf, over ondernemen, over mensen, over.. alles? Kan dat?

Het plaatje is compleet. Je krijgt altijd precies wat je nodig hebt, dat blijkt maar weer.

Wendy komt zo, ik geniet nog even van de stilte en pak alvast m’n pot met glitter erbij..

Provocatief blijf ik. Of provocalief, want het is echt coachen vanuit je hart met liefde voor de ander.

Ben jij al aan het terugkijken op 2022?

Ik heb gekregen waar ik om gevraagd heb. 🤩Of je het nu zweverig, gewoon onzin vindt of net als ik gelooft dat je het uni...
19/12/2022

Ik heb gekregen waar ik om gevraagd heb. 🤩

Of je het nu zweverig, gewoon onzin vindt of net als ik gelooft dat je het universum 💫 voor je kunt laten werken..

Twee en een halve maand geleden maakte ik een duidelijk besluit: ik ga weer in loondienst. 🌟 Ik wil een leidinggevende functie waarin ik mijn capaciteiten als bedrijfskundige, coach en manager volledig in los kan laten.

🤗 Leidinggeven vanuit vertrouwen, met visie, structuur en humor. Oog voor de mens, persoonlijk leiderschap en lol.

Vandaag heb ik mijn laatste gesprek gehad bij NCVB Bedrijfsopleidingen en vanaf 16 januari ben ik hun nieuwe teamleider Resource & Development.

De afwijzingen die ik gehad heb de afgelopen maanden waren allemaal niet zoals ik mijn ideale baan omschreven heb.

En deze wel. Kan iemand mij even knijpen? 🫣😄

Ja natuurlijk iets met groen gras en zelf water geven.. waar zou anders de uitdaging zijn. Tegelijk is alles maakbaar.

Dankbaar voor deze toffe kans!

The most wonderfull time, my ass. En dat meen ik. Het enige echte leuke aan kerst is het versierde huis. En dat wilde ik...
12/12/2022

The most wonderfull time, my ass.

En dat meen ik. Het enige echte leuke aan kerst is het versierde huis. En dat wilde ik bijna laten schieten dit jaar. Ik wist niet waar ik de tijd vandaan moest halen.

Overvolle agenda, onderzoeken voor mezelf is ertussen gepropt zijn, vanalles bij luuk op school. Een man waar ik me aan het eind van de maand weer aan voor moet stellen.

Waarom zegt iedereen dat het zooooon fijne tijd is?! Nou ik zie het niet.

Dus. Ik vertraag in de drukte de komende tijd. Elke dag schrijf ik 1 ding op die ik die dag af wil hebben naast de afspraken die ik heb staan. Dat kan dus ook niks zijn als ik teveel afspraken hebt staan.

Iets met selfcare; op tijd naar bed, voldoende leuke dingen erbij zetten en nee zeggen. Heeeel veel nee zeggen. Ook tegen mezelf.

Nog 2 werken en dan is het kerstvakantie. Die ook al vol zit, uiteraard. Doe mij maar een winterslaap.

Ik wilde hier een praatje houden over hoe fantastisch mijn ONE DAY is en dat ik daar zo van geniet…Maar eigenlijk wil ik...
03/12/2022

Ik wilde hier een praatje houden over hoe fantastisch mijn ONE DAY is en dat ik daar zo van geniet…

Maar eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat het weer een van die momenten is.

Dat ik het allemaal even niet meer weet. Dat ik mezelf eigenlijk over zou moeten geven aan het universum, maar dat alles donker en stom is.

Dat ik ruzie zoek met Bas omdat ik eigenlijk niet wil dat hij gelijk heeft.

Dat prikkels van buitenaf teveel zijn en ik helemaal geen zin heb in die stomme decembermaand.

En dat ik gewoon nu wil weten waar ik volgende maand sta. Zekerheid, veiligheid, coconnen en geen zorgen hebben.

Maar goed. Dat is nu even niet zo. Dinsdag onderzoeken, maandag nog een tweede gesprek waar ik nog niet helemaal het gevoel heb dat ik daar wil zijn. En dat wel wil onderzoeken.

Woensdag Luuk z’n onderzoeken voor dyslexie en donderdag nog een oriënterend gesprek.

Verder nog een training maken voor de 13e, carnavalsboek afschrijven, ONE DAYS voorbereiden, iets met Sinterklaas, kerstpakketten en een kerstboom.

Das veel hè. Ja. Dat is het.

Dag voor dag denk ik maar. Het komt altijd goed toch, even de definitie van goed bepalen 😉.

Hoe gaat het met jou in deze donkere dagen?

Ik durf het bijna niet te zeggen…> schaamteloze verkoop incoming< Er is gewoon nog maar 1 dag dat ik komende maand een O...
28/11/2022

Ik durf het bijna niet te zeggen…

> schaamteloze verkoop incoming<
Er is gewoon nog maar 1 dag dat ik komende maand een ONE DAY kan verzorgen. Wauw!

Alle verdere plekjes (3) die ik in de post met de opheffingsuitverkoop heb gepost, zijn gewoon geboekt!

Gekkenwerk dit. Moet vaker m’n leven omgooien denk ik… ;-)

Een ONE DAY is een dag voor jou als chaotische ondernemer. Een hele dag een op een werken met mij.

1. intake call om je verlangen vast te stellen

2. De dag zelf:
- Coachmoment om je bu****it naar boven te halen
- Brainstorm richting je verlangen icm de overtuigingen die nu in de weg staan
- Heerlijk lunchen bij Lots en ondertussen verder nadenken over wat er nodig is
- Plan opstellen om je stappen verder uit te werken of daadwerkelijk je stappen zetten

3. Nazorgcall een maand later om te kijken of je gedaan heb wat je wilde en wat je nog nodig hebt.

Donderdag 22 december is het laatste plekje. 333,- excl btw. In mijn praktijk in Helvoirt.

Nu of voorlopig niet meer. En deze prijs is belachelijk laag. En nee dat is niet vanwege mn eigenwaarde. En ja dit is eenmalig. En nee dit is geen black Friday, cybermonday etc aanbieding. Dit is gewoon alleen nu.

Schuif in mn dm of laat hieronder een bericht achter.

Voordat het mis ging..Op deze foto opende ik (ja ik, want Bas vindt dit maar niks) onze feestavond. 11 jaar getrouwd op ...
22/11/2022

Voordat het mis ging..

Op deze foto opende ik (ja ik, want Bas vindt dit maar niks) onze feestavond. 11 jaar getrouwd op 11-11-22. 💛

Goed een uur daarna stond Bas mij buiten vast te houden terwijl ik mijn complete maaginhoud in de bosjes van de feestlocatie dumpte…

Ik werd ziek op mijn eigen feest. Geen druppel alcohol aangeraakt en ik was tot dat moment volledig in mijn element.

Wat het nou daadwerkelijk geweest is, ik weet het niet. Dagen erna nog veel pijn in mijn maag gehad.

Ruim een uur was ik verdwenen van mijn eigen feestje.. Bas liep op en neer naar mij en de gasten en m’n beste vriendinnen en zus bleven bij me.

Toen ik uitgetrilt was, ben ik terug gegaan. Er ging vanalles door me heen. Maar voor het eerst in m’n leven wist ik dat ik echt voor mezelf er was.

Het boeide niet wat een ander ervan vond. De meeste waren vooral bezorgd.

De laatste uurtjes heb ik nog lekker kunnen dansen en toch van het feest genoten.

Groei komt in alle vormen. Je beseft het op het moment dat je jezelf het hardste nodig hebt…

Patronen doorbreken kan alleen als je ze ook werkelijk ziet. Open deur toch?Nu ik aan het solliciteren ben, zie ik patro...
16/11/2022

Patronen doorbreken kan alleen als je ze ook werkelijk ziet. Open deur toch?

Nu ik aan het solliciteren ben, zie ik patronen bij bedrijven waar ik binnenkom.

Sommige zijn letterlijk hun patronen aan het doorbreken en aan het pionieren (waar ik heel hard van aanga!). En misschien zelfs nog wel het belangrijkste: staan open om fouten te maken, te leren, experimenteren en kijken met een open blik naar mensen en zichzelf.

En anderen dènken dat ze aan het pionieren zijn en zijn eigenlijk gewoon een oud patroon in een nieuw jasje aan het gieten. Willen nieuwe mogelijkheden, alleen past hun (huidige) gedrag daar (nog) niet bij.

En beide is ok. Het is hun proces.

Voor het eerst in m’n leven ga ik vol op mijn intuïtie af en voel waar ik van aanga. Zo zat ik gisteren lichtelijk teleurgesteld in de auto naar huis… En vandaag stuiterde ik in mijn twingootje naar huis van enthousiasme en mogelijkheden.

Leuk om te zien. Die patronen overal.

Hey daar! Stormt het in je hoofd?Of zijn het meer continue kleine ballonnetjes die voorbij komen?Mini afleidingen die er...
07/11/2022

Hey daar! Stormt het in je hoofd?

Of zijn het meer continue kleine ballonnetjes die voorbij komen?

Mini afleidingen die ervoor zorgen dat je je klein voelt. Dat je jezelf klein maakt.

Die ervoor zorgen dat je in je eigen wereld blijft.

Die maken dat je ontploft als er iets gebeurt wat niet jouw pad is.

Je verliest je focus op jouw wensen en dromen. Laat de wereld voor gaan om erin te passen.

Voel je dit?

Weet dat je niet alleen bent en weet dat als je dit voelt, je op weg bent om een fijnere wereld voor jezelf te creëren.

Heel bewust onbekwaam. De minst leuke staat van zijn. Wel de staat waarin je de grootste stappen maakt.

Ga zo door..

🫣 Heb ik je aandacht? Mooi. Ik ga nog ff iets geks doen namelijk. Opheffingsuitverkoop klinkt meteen weer zo heftig, wan...
01/11/2022

🫣 Heb ik je aandacht? Mooi. Ik ga nog ff iets geks doen namelijk.

Opheffingsuitverkoop klinkt meteen weer zo heftig, want mezelf ga ik niet opheffen.

En Sale suggereert dat ik er een oude collectie uitdoe. Nu je slag slaan is ook zo plat..

Enfin: insert tekst die korting aangeeft met je eigen woorden.

Want. Ik wil in november en december gewoon nog even een heel regement aan ondernemers helpen met een ONE DAY, die dat normaal misschien niet zo makkelijk kunnen betalen…

Jep. Ik ga het doen.

Geld is een ding en ik maak het makkelijk.

Boek je in november of december een van de laatst mogelijke ONE DAYS.. dan betaal je geen 477,- maar 333,- … Incl intake & nazorgcall..

💛 En de datums die nu nog vrij zijn (Jep, ik ga het volproppen, normaal neem ik er nooit zoveel in een maand aan), zijn:

Do 10 november
Do 17 november
Ma 21 november
Di 22 november
Do 1 december GEBOEKT
Ma 5 december
Do 15 december
Di 20 december

Staat jouw datum hier tussen? Dm of mail me! Dit is je kans.

Transformatie gegarandeerd. Ik heb inmiddels aardig wat ondernemers voor deze dag mogen begeleiden en het is fascinerend om te zien wat er gebeurt.

Na 1 januari 2023 is het (voorlopig) niet meer mogelijk om een traject of een ONE DAY bij mij te doen. En al helemaal niet voor deze prijs 🤣

Meer weten over de ONE DAY? Ga naar viasalina punt nl en klik op aanbod: coaching voor chaoten en dan ONE DAY.

Zie ik je dan?

Adres

Vincent Van Goghstraat 9
Helvoirt
5268BL

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer VIA Salina nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar VIA Salina:

Delen