22/05/2026
Voor hospice Het Tweede Thuis in Westerland op Wieringen maakte ik afgelopen week de polo's. Met heel veel dank aan Nick Koppers van New Wave Textiles die de polo's voor een gereduceerd tarief leverde en Jessie Gabriëls van Dimix die de witte polyflex voor de bedrukking op de borst en op de rug zelfs kosteloos beschikbaar stelde. Zelf stopte ik de arbeidsuren van de productie er als sponsoring in. Zo kunnen we door samen te werken de vrijwilligers van Hospice Het Tweede Thuis herkenbaar de wereld insturen bij activiteiten voor fundraising. Daar wordt het allemaal een beetje mooier van! (op de foto: Saskia Awater, Esther de Kort en Joris Van De Wolfshaar uit het bestuur van Het Tweede Thuis, die wel even wilden showen voor mij.)