Zijzoektgraag

Zijzoektgraag Ben je al erg lang op zoek naar iets van vroeger en heb je eigenlijk geen tijd om alles af te speure Ik vind het heel leuk om voor je te kijken. te verkopen.

Iedere week kom ik in een aantal kringloopzaken op zoek naar bijzondere dingen. Ik doe ook vrijwilligerswerk in een kringloopwinkel en zie dus heel veel spullen voorbij komen. Mocht je al heel lang op zoek zijn naar iets van vroeger: een bepaald boek, een spel, een kop en schotel o.i.d., laat het mij weten. Als je mij een goede omschrijving stuurt en je mij vertelt wat je het artikel waard vindt o

m gevonden te worden, ga ik op zoek als ik er toch ben. Misschien duurt het maanden voor ik het vind, misschien vind ik het echt nooit, maar ik zal het blijven proberen. Uiteraard betaal je pas jouw bedrag als ik het artikel echt voor je heb gevonden. Maar deze pagina zal ook gebruikt worden om leuke vondsten te laten zien, c.q. En ik vind het leuk om te laten zien wat je kunt doen met 'gevonden schatten'. Ik zie vaak iets nieuws in iets ouds en deel dat graag.

03/05/2020

Ik heb vorig jaar een heleboel zakjes met vuurstarters gemaakt en ik heb er nog een paar over.
Omdat het nieuwe dennenappelseizoen alweer begonnen is en ik het toch niet kan laten om ze opnieuw te rapen, heb ik deze β€˜oudere’ partij in de verkoop voor € 5,00 per zakje 😊, ze doen het geweldig en met marshmallows en bbq-pennen erbij heb je een origineel tuincadeatje.

Leuk om te doen: Ik heb bij de kringloop voor 1/2 euro een paar gladde glazen vazen en een halve accubak gekocht. Aan de...
30/10/2019

Leuk om te doen:
Ik heb bij de kringloop voor 1/2 euro een paar gladde glazen vazen en een halve accubak gekocht. Aan de buitenkant een elfensticker geplakt en een waxinelichtje in een glazen houder erin gezet. Aangevuld met mos, mini-dennenappeltjes, bladeren, kaneelstokjes etc en aangestoken πŸ’›πŸ’›
Als je het elfje naar voren doet, schijnt het leuk, maar als je het omdraait, zie je het elfje groter tegen de muur. Leuk toch 😍😍.
Ik heb 7 verschillende stickers die op glas, een raam of op behang geplakt kunnen worden.
De grootste 2 onderste zijn 14x16 cm en 16x10 cm en losten € 2,50 per stuk, de kleinste bovenaan is 6x8,5 cm en kost € 1,50 per stuk.(Deze heb ik in mijn werkkamer boven op het hoekje van de deur geplakt, staat echt heel
lief). De anderen zijn ongeveer 12/10x8/10 cm en kosten € 2,00 per stuk.
Voor het verzenden reken ik € 1,00 per bestelling. Mocht je er 1 of meer willen hebben, stuur mij dan een berichtje. Dank je 😘

Een idee voor een gaaf cadeautje voor iemand die een deze dagen jarig is of voor een nazomerfeest.Zelf bbq-pennen en mar...
19/09/2019

Een idee voor een gaaf cadeautje voor iemand die een deze dagen jarig is of voor een nazomerfeest.
Zelf bbq-pennen en marshmallows halen en het papieren zakje met vuurstarters kan je bij mij halen.
€. 6,00 en gevuld met in veel kaarsvet gedompelde dennenappels met lont voor de vuurkorf. Dan heb je een bijzonder doe-cadeautje voor leuke momenten πŸ˜ŠπŸ’›

02/05/2019

Ik heb vorige week op Koningsdag zo'n gave koperen ketel gekocht (voor maar een tientje 😍😍). In onze tuin staat al een andere koperen ketel vol met dennenappels, maar ik had nog veel meer dennenappels geraapt de laatste weken. Nu had ik voor deze partij ook een prachtplekje.
Maar opeens zag ik plotseling deze zakjes voor me ☺️
En nu heb ik mooie zakjes waar 7/8 dennenappels met een lont inzitten en die ieder 6 keer in kaarsvet ondergedompeld zijn. Echte vuurstarters voor gezellige buitenavonden: voor de vuurkorf of barbecue. Leuk om zelf te maken, maar ook te koop als je deze leuk vindt om weg te geven.
Voor € 6,00 /zakje heb je een origineel cadeautje. Pakje bbq-pennen erbij, een zak marsmellows of brooddeeg en een pakje lucifers en je hebt een gaaf zomeravondcadeau 🎁
Echt een leuk cadeautje voor Moederdag πŸ’›πŸ’›

Haloween, ik heb met het feest als het om horror, skeletten en vleermuizen gaat niet zoveel, maar het is wel leuk om de ...
27/10/2018

Haloween, ik heb met het feest als het om horror, skeletten en vleermuizen gaat niet zoveel, maar het is wel leuk om de buitenboel te versieren met sfeerverlichting, kaarsjes en pompoenen.
De lichtjesslinger met pompoenen links op de foto is ooit een keer bij een tuincentrum gekocht, de andere heb ik deze week heel makkelijk zelf gemaakt van mooie classic warme ledverlichting en 2 gekochte takken neplampionnetjes. Daar zat een soort piepschuim in. Heel eenvoudig een barbecuepen gebruikt om gaatjes te prikken en de lichtjes erin gestoken. Een tijdschakelaar erop en genieten vanuit het huis. Ik houd van de warme kleuren πŸ”ΆπŸŽƒπŸ”Ά
Hebben jullie ook een aparte versierde plek? Het zou leuk zijn als jullie deze ook hieronder plaatsen. Fijn weekend ✨

Heel lang niets gepost op deze pagina; excuses ☺️. Had het te druk met de elfendeurtjesroute Staatsbosbeheer Schoorl, mi...
21/10/2018

Heel lang niets gepost op deze pagina; excuses ☺️. Had het te druk met de elfendeurtjesroute Staatsbosbeheer Schoorl, mijn eigen bestellingen, zoon die uit huis ging en zijn kamer tot heerlijke werkplek maken en allerlei andere zaken. Heb wel veel gevonden voor anderen, maar helaas niet op deze site geplaatst.
Nu kwam precies na een jaar deze foto weer voorbij. Hij staat nog in de schuur, maar ik ga hem snel weer pakken. Is echt supergaaf en eenvoudig te doen.
Ik kan het ook voor je regelen hoor, bij de kringloop waar ik vrijwilligerswerk doe, staan nog 5 sleetjes waar planken op gemaakt kunnen worden. Moet je de plankjes zelf nog schilderen en het geheel opleuken met eigen spullen.
Heb je voor 10,00 iets bijzonders toch? Kijk anders bij de kringloop in de buurt, sleetjes genoeg en misschien ook Friese doorlopers om eraan te hangen 😊

Deze week iets leuks gemaakt voor bij onze deur tijdens de wintermaanden. Ik had het jaren geleden al een keer op het internet langs zien komen en wilde het zelf maken. Ik deel het graag met jullie:
Misschien heb je zelf nog een slee, anders zijn ze voor € 5,00-10,00 te koop bij de kringloop. Als je de slee rechtop neerzet, zie je direct 2 of 3 latjes waar je heel makkelijk plankjes op kunt schroeven. Heel misschien moet je een klein stukje van het zitgedeelte afzagen als de slee wankel staat.
De legplankjes heb ik donker gebeitst. Friese doorlopers (ook kringloop) eraan gehangen, flesje wijn of port erop en wat kaarsen. Snel gemaakt en met heel gaaf resultaat. Leuk klusje voor de herfstvakantie.
Fijn weekend πŸ’›

Ze zijn er weer: dennenappels. Ze liggen zo voor het oprapen. Dit is het resultaat van even stoppen op de weg terug van ...
20/05/2018

Ze zijn er weer: dennenappels. Ze liggen zo voor het oprapen.
Dit is het resultaat van even stoppen op de weg terug van Alkmaar, even stoppen tijdens boodschappen doen en tijdens een rondje lopen.
Een paar jaar geleden de perfecte koperen bak gescoord bij de kringloop voor maar 5,00. Prachtig opgelapt, dus een bak met een verhaal.
In de herfst kun je ze gebruiken voor decoraties en ook met kerst kun je er geweldige dingen van maken, dus neem een tas mee als je gaat wandelen.
Zet ze overdekt buiten en ze blijven jaren goed. Als het warm is, gaan ze open en als het koud is, sluiten ze zich weer. Ook al zijn ze jaren oud. Ik vind ze zo bijzonder 😍😍

04/03/2018

Zoeken jullie al heel lang naar iets speciaals wat je nergens kunt vinden: een bepaalde beker, een paarse kandelaar, iets van vroeger of grappige accessoires om een ruimte in een bepaalde stijl te decoreren? Ik zoek graag met je mee.
Deze week weer iemand blij gemaakt met de derde gevonden ijzeren fleshouder voor de decoratie in z’n wijnkelder.
Zeg wat iets je waard is, en ik ga het voor je zoeken. Fijne zondag.

Zo leuk, Annita, een van mijn liefste volgers uit BelgiΓ«, heeft van mij een ijsstermal ontvangen. Ze wilde er zo graag e...
14/02/2018

Zo leuk, Annita, een van mijn liefste volgers uit BelgiΓ«, heeft van mij een ijsstermal ontvangen. Ze wilde er zo graag eentje hebben, dat ik mijn eigen exemplaar heb opgestuurd.
Kijk eens wat voor geweldige kandelaar ze heeft gemaakt, echt om verliefd op te worden 😍😍😍
Ik heb nog een ijsster (zonder doos) welke ik verloot als ik bij 200 likes ben.
Ik ben er bijna 😊

27/01/2018

Leuk hoor, afgelopen week 2 klanten blij gemaakt met een gevonden zoekopdracht en weer een nieuwe opdracht: een bijzonder rekwisiet voor de musical de 3 musketiers! Voorheen regelde ik dat tijdens de decorwerkzaamheden omdat dit bij mijn β€˜werk’ van hoofd decor hoorde. Nu ik daarmee gestopt ben, krijg ik een officiΓ«le opdracht 😊😊. Geweldig πŸ˜„

Adres

Molenweg 5
Limmen
1906DE

Telefoon

06-20365220

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Zijzoektgraag nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Zijzoektgraag:

Delen