21/10/2018
Heel lang niets gepost op deze pagina; excuses βΊοΈ. Had het te druk met de elfendeurtjesroute Staatsbosbeheer Schoorl, mijn eigen bestellingen, zoon die uit huis ging en zijn kamer tot heerlijke werkplek maken en allerlei andere zaken. Heb wel veel gevonden voor anderen, maar helaas niet op deze site geplaatst.
Nu kwam precies na een jaar deze foto weer voorbij. Hij staat nog in de schuur, maar ik ga hem snel weer pakken. Is echt supergaaf en eenvoudig te doen.
Ik kan het ook voor je regelen hoor, bij de kringloop waar ik vrijwilligerswerk doe, staan nog 5 sleetjes waar planken op gemaakt kunnen worden. Moet je de plankjes zelf nog schilderen en het geheel opleuken met eigen spullen.
Heb je voor 10,00 iets bijzonders toch? Kijk anders bij de kringloop in de buurt, sleetjes genoeg en misschien ook Friese doorlopers om eraan te hangen π
Deze week iets leuks gemaakt voor bij onze deur tijdens de wintermaanden. Ik had het jaren geleden al een keer op het internet langs zien komen en wilde het zelf maken. Ik deel het graag met jullie:
Misschien heb je zelf nog een slee, anders zijn ze voor β¬ 5,00-10,00 te koop bij de kringloop. Als je de slee rechtop neerzet, zie je direct 2 of 3 latjes waar je heel makkelijk plankjes op kunt schroeven. Heel misschien moet je een klein stukje van het zitgedeelte afzagen als de slee wankel staat.
De legplankjes heb ik donker gebeitst. Friese doorlopers (ook kringloop) eraan gehangen, flesje wijn of port erop en wat kaarsen. Snel gemaakt en met heel gaaf resultaat. Leuk klusje voor de herfstvakantie.
Fijn weekend π