17/08/2021
Mijn drukkerij. Mijn “happy place”. De plek waar ik mezelf loskoppel van de drukke wereld om me heen. Mijn machines, het papier en ik.
Ik gun iedereen zo’n fijne plek. Een plek waar je helemaal jezelf kunt zijn. Een plek die het beste in jou naar boven haalt. Waar je ongestoord kunt zijn wie je het liefste bent.
Als ik klaar ben met drukken en de kaartjes zorgvuldig verpakt zijn, plaats ik de authentieke stempel erop die staat voor mijn kwaliteitscontrole. En dan… dan gaat een stukje van mij de wijde wereld in.
Daar ben ik al 11 jaar enorm trots op en dankbaar voor iedereen die mij het drukken van hun kaartjes toevertrouwde.