05/04/2021
Pasen is alweer (bijna) voorbij maar hier gaan we nog een rondje eitjes zoeken dit jaar! Ik ga namelijk nog een keertje het eiceldonor traject doen. Ik mag nog een keertje een wens mama en papa helpen💕 Hopelijk krijgen we weer net zo'n mooi resultaat als bij de vorige keer.
Mocht je dat nog een keertje willen teruglezen, dan kan je dat via vinden! Duimen jullie ook deze keer weer mee?
Oh, en hoe lief is dit sc***je, Lydia, dan wel niet gelukt! Achter de schermen hard bezig om voor dit mopje wat leuke kleertjes te maken! En dan gaat ze daarna naar een nieuw huisje, want ze is al verkocht!