11/10/2022
Beste dampers,
De Telegraaf heeft vandaag een 'Stelling van de dag' met de vraag: moet de e-sigaret helemaal verboden worden? Uw mening is daarbij (als damper) heel erg belangrijk. Klik hier om naar de website van de Telegraaf te gaan en geef uw mening!
Werkt de link niet? Kopieer onderstaande link in uw browser.
https://www.telegraaf.nl/watuzegt/1399642552/stelling-e-sigaret-helemaal-verbieden
Reageren kan tot 15.30 uur vandaag!
Alvast dank!
Vanaf het nieuwe jaar verdwijnen de e-sigaretten met smaakjes. Om het v**e-gebruik terug te dringen, wordt de zoete variant verboden en mogen alleen nog de varianten die naar tabak smaken verkocht worden. Bent u het hiermee eens of moet de v**e misschien wel helemaal in de ban?