25/06/2026
Onlangs is Restobar 101 aan het Fnidsen, midden in de 'Oude Stad' van Alkmaar, verkocht!
Wij hebben verkoper Sam begeleid bij dit proces. Hij draagt het stokje over om zich weer volledig te kunnen focussen op zijn hotel-restaurant 't Fnidsen, dat zich een paar deuren verderop bevindt.
De nieuwe eigenaren, Atuli en Tamar, openen hier binnenkort Mada - Smaak van Georgiรซ. Omdat zij zelf uit Georgiรซ komen, brengen ze de authentieke gerechten en de bekende gastvrijheid van hun thuisland rechtstreeks naar Alkmaar.
Wij danken Sam voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons kantoor. Atuli en Tamar wensen we enorm veel succes met de opening van hun nieuwe restaurant!