13/11/2022
ππππ₯ππ€ π§π£π - πΎπ£πππ€π¨ππππ₯ππ£π€
ππ¦π³π΄π΅π¦ π±πΆπ―π΅π¦π― & π―πͺπ¦πΆπΈπ¦ π΅π’π΄π΄π¦π― π€©
We reisden vandaag af naar Etten-Leur om te spelen tegen Unitas vr2. Om 12:15 stonden we aan de aftrap.
We begonnen lekker aan de wedstrijd. We waren gelijk fel en dit resulteerde gelijk in kansen. Lobke gaf een goede voorzet en Kelly gaf het laatste tikje. Zo stonden we na 5 minuten 0-1 voor!! De rest van de eerste helft hadden we een hoop kansen. Aan onze kant kwam er ook af en toe wat gevaar maar Alyssa stond lekker te keepen en liet niks door!
De tweede helft begonnen we niet lekker. Het was een rommeltje en hier maakte Unitas handig gebruik van. We misten wat scherpte en voordat we het wisten stonden we tegen een 2-1 achterstand aan te kijken. De hele tweede helft waren we aan het zoeken en moest er meer verdedigd worden dan in de eerste helft.
In de 80e minuut was daar het kantelpunt. Lobke kon alleen op de keepster af en maakte dit goed af, 2-2! Er begon weer wat geloof in de ploeg te komen. Inola kwam terug in het veld na even gewisseld te zijn geweest. Ze kreeg de duidelijke opdracht om een goal te maken. En je gaat het niet geloven.. een paar minuten later liep Inola richting de goal en schoot hem perfect binnen! 2-3!!! Dit hebben we vast gehouden en toen was daar het verlossende eindsignaal. We hebben eindelijk punten gepakt, yesss! πͺπ½πͺπ½πͺπ½
En nog iets leuks, we hebben nieuwe tassen gekregen! Dankzij de one and only Ben van Hoof. Schoonmaakcentrum Ben van Hoof staat hartstikke mooi op onze tassen. Dankjewel Ben!!! ππ
Volgende week spelen we weer uit, we staan om 10:45 aan de aftrap in Nieuw-Vossemeer om te spelen tegen NVS vr1.
Tot dan!!! π«Άπ½