24/10/2025
🎉50 boeken. In één dag.🎉
Ik moest het even laten bezinken.
Wat begon als een idee ergens tussen twijfel, lef en “wie zit hier nou op te wachten?” is ineens écht aan het gebeuren.
En eerlijk? Ik zit hier nog steeds een klein beetje in de ik-poep-in-m’n-broek-modus.
Het is een boek dat ik stiekem in het geheim heb geschreven.
Een verhaal dat er gewoon uit moest.
Een ondernemersverhaal met een menselijke touch. Geen zeurverhaal, want heel eerlijk: er zijn genoeg mensen die veel ergere dingen hebben meegemaakt dan wij. Dan ik.
In stilte zat ik uren, dagen en nachten achter mijn laptop.
Toen de eerste hoofdstukken klaar waren, deelde ik ze met Roger
Hij zou een prominente rol spelen in het verhaal over de uitdagingen in ons privéleven, dus ik vroeg:
“Voel jij je hier goed bij? Kan ik hiermee doorgaan?”
Zijn antwoord was: JA
Daarna kwam het zakelijke stuk. Toen het boek af was, kreeg Jean-Paul Bindels een berichtje van mij:
“Ik heb weer eens iets gedaan…”
Waarop hij vroeg: “Wat dan?”
Nou… “Ik heb een boek geschreven en vraag me af of het waardevol genoeg is om mee verder te gaan.” "Wil jij het even lezen?"
De reacties van Jean-Paul, Raymond Clement en later ook Roelof Broekman spraken boekdelen. De reviews vind je op de website.
Dit project moest er gewoon komen.
En nu is het zover!
Dankjewel voor nu al alle bestellingen, reacties en lieve berichten. 💛
Dit boek is voor jullie ondernemers, medewerkers, mensen.
Voor iedereen die ooit dacht: doe ik het wel goed en heb ik dit nu alleen?
De f**k-ups, de successen, de chaos en de groei. Geen filter, geen toneel. Gewoon zoals het was: écht.
Van Maskers naar Mensen
Stoppen met doen alsof is het begin van echt leven én echt ondernemerschap.
De reis is begonnen…
👉Bestel jouw exemplaar via www.debbygransier.nl
en kies daarna of je het:
📍 Wil laten bezorgen
📍 Ophaalt op 30 november bij Brasserie Nieuw Ehrenstein 14:00 uur
📍 Of op 7 december bij Golfclub Het Rijk van Margraten 11:00 uur
Beide ophaalmomenten zijn inclusief een drankje van het huis 🍷, een mooi gesprek en natuurlijk jouw persoonlijk gesigneerde exemplaar.
De oplage is beperkt op = op!
Liefs,
Debby
📖En om af te sluiten nog een kleine teaser…
Waarom Roger maar één keer mee mocht naar BLiZZ Business – en daarna nooit meer – lees je in het boek.
Hij was het er overigens helemaal mee eens!
Foto: Kevin Cordewener