15/04/2015
Zo het werkdagje zit er weer op vandaag. Vandaag lekker weer in het westland bezig geweest. Ik heb 40 internetkabels in een goot geplaatst(gister gemonteerd) en aangesloten voor de toekomstige server. morgen weer daar aan de slag en dan gaan we even 80 stopcontacten plaatsen en speakers in het plafond. Dus morgen een hoop te doen. Maar nu eerst een ijsje. Fijne avond allemaal.