12/01/2021
Wij zijn erg blij met iedereen die ons tot nu toe heeft geholpen een stukje dichter bij ons doel, een jaar lang eten voor het weeshuis in Kalapuwa, te komen.
Het allerliefst zouden we iedereen persoonlijk bedanken. In tijden als deze is dat helaas niet mogelijk. Daarom zetten we via deze weg graag de volgende bedrijven in het zonnetje voor hun hartverwarmende en gulle donaties! Duizendmaal dank (figuurlijk).
IDDD Company doneerde aan haar personeel en partners een pakket van Eten wat de post schaft om zo niet alleen hen, maar ook het weeshuis een hart onder de riem te steken.
Fros Int nam het genoegen om de zorg over eten voor heel januari van tafel te halen, en dat zonder tegenprestatie!
Home'Society heeft 25 pakketten afgenomen en betaalde daar maar liefst het dubbele bedrag voor om zo nóg meer impact te maken voor de jongens
Last but not least Xsensible doneerde een mooi bedrag zonder dat zij daar een tegenprestatie voor aannamen.
Wil jij met jouw bedrijf ook een donatie doen? Ga naar www.etenwatdepostschaft.nl of mail naar [email protected] voor de mogelijkheden.