26/03/2026
Waarom ik doe wat ik doe? 🏡💚
We brengen tegenwoordig zo’n 90% van onze tijd binnen door. Juist daarom vind ik het zo belangrijk dat die binnenwereld goed voelt en rust uitstraalt. Graag richt ik me daarbij op Biophilic Design: ontwerpen waarbij de natuur de hoofdrol speelt en we de buitenwereld naar binnen halen.
Dit gaat om veel meer dan alleen een plant in de hoek. Het gaat om de juiste lichtinval, natuurlijke texturen en gezonde materialen zoals de minerale verven van KEIM. Het is een puzzel die voor elk huis en elke bewoner weer anders is.
Een plek die niet alleen op een Pinterest-plaatje mooi is, maar die in het dagelijks leven echt voor je werkt.
Benieuwd wat ik voor jouw unieke ruimte kan betekenen? Blijf niet langer online zoeken naar het juiste plaatje maar stuur me een berichtje om een afspraak te plannen voor een eerste adviesgesprek. Ik denk graag met je mee!
✨ Link in bio voor meer informatie.