18/05/2014
Januari 2014 ben ik gestart met de Masterclass "Emotion Focused Therapie", een relatietherapie met een hoog slagingspercentage. De nadruk ligt niet op betere communicatie, maar op het werken aan een veilige emotionele band en een sterke hechting tussen de partners, door te leren zich emotioneel open te stellen voor elkaar.
Afgelopen Februari heb ik mijn certificaat behaald.
Ik had de smaak te pakken en ben in april gestart met de Masterclass "Rouwen of stilstaan", waarbij ik geleerd heb mensen die een verlies geleden hebben te begeleiden. Het kan daarbij gaan om het verlies van een persoon, maar ook van bijv. een baan. Op mijn website kun je hier meer over lezen.
Vorige week heb ik ook dit certificaat behaald.