08/05/2026
20 jaar Drummen met Sytse: Komende zondag (en heel misschien ook eventjes op zaterdag..) moedig ik samen met een paar goeie drumvrienden en leerlingen alle sportievelingen aan die de 21 of 42 km aangaan tijdens de Leiden Marathon! We slepen je door het 5 km heen. Je hoort ons, je ziet ons en we weten zeker dat je lacht naar ons! Neem daarna gelijk de buitenbocht bij Cafe de Meester. Het applaus daar is mega!👏👏👏
Laat weten welke afstand je aangaat en we houden je extra in de gaten‼️
Zet em op💪🏃🏼♀️🏃🏽♂️