23/12/2025
Voor veel mensen is de kerstvakantie inmiddels begonnen. Ook wij hebben het jaar vorige week al op een gezellige manier samen afgesloten tijdens onze jaarlijkse kerstborrel🎄
Wat ooit begon als een leuke afsluiter, is inmiddels een heuse traditie geworden: foute kersttruien en bijpassende attributen, een speech van de directie, fanatieke spelletjes, goed eten en natuurlijk een groepsfoto bij de kerstboom (althans… als we die niet vergeten, maar met vier collega’s bij de boom doen we toch een dappere poging 😉)
We kijken met een goed gevoel terug op het afgelopen jaar. Mooie samenwerkingen en opdrachten, volop (technische) ontwikkelingen en veranderingen binnen het team. We hebben helaas afscheid moeten nemen van collega’s, maar mochten gelukkig ook nieuwe gezichten verwelkomen.
Met dat alles in gedachten kijken we uit naar een nieuw jaar vol fijne samenwerkingen, groei en mooie resultaten ✨
We wensen iedereen heel fijne feestdagen 🎄