14/01/2019
Vi er tre spreke 9. klassingar på Sagatun skule som har ei elevbedrift. Bedrifta vår går ut på at du som treng hjelp heime kan kontankte oss og vi kjem og hjelper deg for ein slump med pengar. Vi stillar opp på nesten alt og betaling blir vi einige om! Håpar vi sjåast! :)