28/05/2026
Jeg bruker AI selv når jeg skriver e-poster 🧑🏻💻
I starten hatet jeg alt den spyttet ut, men etterhvert ble jeg faktisk ganske fornøyd.
Men det er EN ting jeg har laserfokus på, uansett hvilket verktøy jeg bruker:
👉🏻 Jeg tar alltid styringen selv.
👉🏻 Jeg setter målet for teksten.
👉🏻 Jeg bestemmer fokuset og retningen på det jeg skriver.
Og jeg velger hva jeg vil si og hvorfor.
Det er der eierskapet ligger.
De fleste bruker jo AI nå, så det er ikke poenget. Poenget er hvem som faktisk tenker, du eller maskinen?
Og det blir enda viktigere nå…
For nå er folk så trente at de gjennomskuer det. Kanskje ikke alltid bevisst, men de kjenner viben av AI.
Når en e-post føles mer som AI enn som deg, da mister de interessen.
Du eier businessen din.
Du bør også eie markedsføringen din!
Det er akkurat den tankegangen vi jobber etter i E-post timen.
Jeg gir deg formelen og viser deg veien, men det er du som holder rattet hele veien.
Send meg ordet “nyhetsbrev” om du er klar for å eie markedsføringen din enda mer enn det du gjør i dag 🔥