20/03/2020
Heisann! nå begynner det og støve osv fra veiene igjen! ring meg/send meg mld på messenger om du er innterisert i en billig bilvask!
du ser åpningstidene på siden min!
pris:
bare (innvendig) 100 kr
bare (utvendig) det som også følger med der er: (felgrens) 150 kr
innvendig og utvendig (300 kr)
Håper du vil gi meg en sjanse!
gjerne del siden min!
Når du leverer bilen så kan du komme tilbake om ca 2 timers tid så skal bilen være klar!