02/01/2020
Kjære venner, tidligere medkontorister!
🎉 RIKTIG GODT NYTT ÅR til dere alle! 🎉
Jeg håper alle går inn i det nye året med håp i hjertene, glede i sinn. Og jeg håper dere alle har det bra! At dere har hatt fin jul. ✨🎄 Mye har skjedd for mange av oss siden vi sist møttes. Noen av dere ses jo fortsatt. Jeg gledes over å få følge de fleste av dere her på FB og noen også litt mer. Og gøy å se hvor mye forskjellig dere gjør og oppnår. Endringer i livene. Og for de som går litt i samme «tralten» som før, det er så bra å finne sin rytme. Med ønske om fine stunder og gode opplevelser i det nye året, hilsen Rubi på Finnskogen 🤗