23/05/2024
Dette Facebook-minnet kom opp i dag ❤️ Tiden flyr, men for en reise livet har vært. Alt startet med at jeg våget å anerkjente egne behov. Historien om overgrep, vold, og trakassering ble fortalt for første gang, og jeg ble sterkere og mer selvsikker. Jeg fant årsaken til min spiseforstyrrelse. Selv om min dysfunksjonelle familie, blokkerte meg, angrer jeg ingen ting. For jeg fikk plassert skylden, der den hørte hjemme. Hos min mor, og min stefar. I dag ligger min mor på sykehjem, mens min søster følger med her i story, uten så mye som én kommentar, eller like. Min vei gjennom livet, har vært ekstrem, men også fylt med spennende utfordringer, og fantastiske møter med fine mennesker. Jeg sier som de fleste historikere ville ha sagt «Når man leser historien objektivt, finner man ut at sosialisme er det eneste riktige. Alle svarene ligger der». Jeg tror på å dele med hverandre. Både livets oppturer, nedturer, samt de godene vi kanskje er så heldig å få tilgang til gjennom livet. Det beste jeg vet er å bli kjent med nye mennesker, og da mener jeg virkelig godt kjent. Når vi deler med hverandre skaper vi tillit, samhold, trygghet, og glede. Husk hvem som sviktet. Du trenger ikke tilgi. Husk hvem som holdt rundt deg, når du ikke kunne holde deg selv oppe. Akkurat de menneskene er dine folk ❤️