29/12/2021
I morgon torsdag är vår sista öppet dag i Vaxholm.
Vi packar ihop våra saker i inväntande på Antikmässan Älvsjö. Om den nu blir av.
Vi vill tacka våra kunder för denna gång och hoppas på att det dyker upp något annat tillfälle att visa våra alster.
Gott nytt år
Birgitta Nyberg Gammalt på Nytt och
Konstnären Carl Bennerstedt
Hamngatan 1