01/01/2026
Tack för 2025 och en önskan om ett fint 2026. 🎉❤️🥂
Liten summering:
-Vi har bestämt oss för att vår vinimport får vila vidare. 🍾
-Magnus har målat och haft lite cykelguidning under sommarhalvåret och skidguidat under vinterhalvåret. 🎨🚴⛷️
-Helen jobbar vidare som färgansvarig på K-Bygg. 🎨
-Helens företag ”Butik La Baita” avslutas och får ingå i Wembrands World AB. 🌿
-Underbar resa till Italien där vi cyklade, provade viner och hade det gött. 🇮🇹
-Det funderas vidare på Glamping. Vi får se om det blir verklighet. Kanske inte. Tälten finns om du behöver hyra ett 12kvm stort Glampingtält. 😄⛺️