06/06/2026
Igår efter många om och men så levererade vi första vedsäcken för i år. Känns riktigt bra fast kanske lite för tidigt. Fukthalten ligger runt 20% på en nyklyvd bit så behöver gå ner nån procent till men , vill kunden ha så lyder vi 😊 Speciellt när de är så trevliga som denna var så bjöd vi även på frakt och en extra 40 L säck. Och lovade 20% rabatt på nästa års köp 😊