05/04/2016
Hej alla!
Jag vet att många har försökt ringa mig och varit dålig på att svara och ta emot flera beställningar och det ber jag om ursäkt för.
Men det är så att snart är det dax för mig och föda och då behöver jag vila extra mycket.
Därför vill jag meddela här att jag inte kan ta emot beställningar fram tills jag fött barnet och mår bra igen.
Wish Me good luck😜