17/06/2026
Hej medlemmar!
Igår hade styrelsen möte och här kommer en kort sammanfattning av vad som diskuterades:
Medlemsavgifter:
Vi har tyvärr ganska få betalande medlemmar just nu. Kom ihåg att betala din avgift för att stötta klubben.
Fixardag:
Det blir en fixardag i klubblokalen.
Vi återkommer så snart datumet är bestämt.
Rallytävling:
Det blir ingen rallytävling nu i sommar eller höst. Vi siktar istället på att arrangera en tävling i vinter.
Klubblokalen:
Vi kommer att köpa in förbrukningsmaterial och nya lysrör för att fräscha upp lokalen.
Hör av er om ni har några frågor!
Vänliga hälsningar,Styrelsen