03/04/2026
10:e fotosäsongen med Kalmar hc är över.
När man är så dedikerad till uppgiften för att få den där bilden.
Då börjar man vänja sig av med skyddsreflexerna och istället för att backa så drar man upp vidvinkelkameran och fotar.
En fin gräns mellan att få en bra bild eller att få ont.🙂