19/12/2024
Nyligen var vi och gjorde kvalitetstest på Nellie (och mig 😘) och det gick bra så nu är hon redo för ytterligare uppdrag.
Lakriz däremot är ju 9 år nu så hon får gå i lite förtidspension och ”Bara vara”.
Nu stundar julen och vi passar på att önska Er alla en riktigt God Jul 🎄🐾💕🕯️