19/06/2026
Ser det tomt ut?
På lördag kl 19 utlovar vi en helt annan vy!
En storbildsskärm kommer finnas på plats och så hoppas vi att NI fyller upp resten av torget så vi tillsammans kan heja på Sverige ♥️
Ett gäng stolar kommer finnas för utlåning, men eftersom vi hoppas att ni alla tar med grannar, släkt, vänner, blivande vänner, familjen och…ja, alla ni kan komma på, så får ni gärna även ta med en egen stol eller filt om ni vill säkra upp en sittplats.
Hoppas vi ses lagom till avspark!
⚽️