26/04/2012
Reklamdagen flyttas till i höst.
Vi har bestämt att skjuta på Reklamdagen till november. Vi är måna om att Reklamdagen ska fortsätta att vara ett intressant forum för kommunikation och reklam i Skåne och kommer därför att kraftsamla igen efter semestrarna. Alla som anmält sig har blivit informerade. Vi önskar dig en skön vår och varm sommar. Fortsätt gärna att tävla i "Tema: Effekt". Ses och hörs till hösten.
Mvh Reklamdagen 2012