19/04/2024
Yiha! Idag är det inte bara fredag utan också 10-årsjubileum för mig! 10 år har jag gjort det jag gör i egen regim - helt stört!
Sån himla resa det har varit och är fortfarande! Så käckt att få måla alla väggar och träffa så käcka människor - både kunder och folk som ständigt är i min vardag!
Hitta en käck hejarklack och ha bra folk ikring dig så går det mesta vägen! Oftast är det de mest otippade människorna som kommer med bäst input!
svarar jämt på mina konstiga frågor om färg och är väldigt käcka att ha att göra med och som är nästan lika nördiga med färg som jag 😅😅
får också mina konstiga frågor och har rätat ut mig många gånger när jag slagit knut på mig själv 🤪🤪
Min allra finaste syster som från dag ett tyckte att det här med eget företag var en väldigt bra idé och knuffade mig framåt
Jag tänker att jag lika gärna kan fortsätta färglägga lite till 😊😊