14/05/2026
🇮🇹🍨 Norrköping – vi kommer till Mio Möbler!
Lördag den 16 maj mellan kl. 12.00–15.00 bjuder vi tillsammans med Mio Möbler Norrköping på äkta italiensk gelato! 💚🤍❤️
Vår gelato är producerad lokalt i Norrköping med inspiration från Italien – krämig, smakrik och gjord på noggrant utvalda råvaror 🇮🇹✨
📍 Mio Möbler Norrköping
Koppargatan 10, Norrköping
🕛 12.00–15.00 //
🍨 Så långt lagret räcker!
Ta med en vän och kom förbi på en riktig smakupplevelse! 🌟