30/08/2024
KAMUOYUNA DUYURU
Geçtiğimiz günlerde İlimiz genelinde yaşanan kuvvetli yağışın en fazla ilçemize düşmüş olması sebebiyle, vatandaşlarımızın bodrum kat ve depolarında yer yer su baskınları meydana gelmiştir. Vatandaşlarımızdan gelen talep üzerine Fen İşleri Müdürlüğümüzce bodrum kat ve depolardan su çekilerek temizlenmiştir. Görüntülerde foseptik atığı diye servis edilen depoda birikmiş yağmur suyudur. Görüntü yeni olmayıp geçtiğimiz hafta yaşanmıştır. Belediye olarak çevreye karşı göstermiş olduğumuz hassasiyet temiz cadde ve sokaklarımızdan da anlaşılmaktadır. Bu anlamda Belediye olarak kendi sorumluluk alanımızın dışında olmasına rağmen 10 yıldır köylerimizin çöpleri Belediyemiz ekiplerince düzenli olarak toplanmaktadır. Bir siyasi parti ilçe başkanının gerçekliği olmayan bu paylaşımı konuyu araştırmadan ulusal basına servis etmesinin maksatlı olduğunu düşünüyor ve kamuoyunun takdirine bırakıyoruz.